top of page

Merkevara Ullensvang

Gjennom løyving frå Ullensvang Næringsfond, er Næringshagen i Ullensvang koordinerande ressurs i eit prosjekt for å setja fokus på omdømebygging og marknadsføring av Ullensvang kommune.


Etter kommunesammenslåinga i januar 2020 var det et klart skille mellom merkevare til dei ulike kommunane. Jondal og Kinsarvik (gamle Ullensvang) falt fint under paraplyen til Hardanger mens Odda kommune ikkje var linka til varemerka til Hardanger på same måte. I hvert fall om man skal sjå utenfra og inn. Med bakgrunn i dette ser man et behov for å prøva og skape ein felles merkevare for heile storkommunen.


Målet med å skape ein felles merkevare er at næringslivet i Ullensvang skal kunne bruke merkevara Ullensvang inn i sin eigen marknadsføring. Samtidig som budskapene og inntrykkene som kommuniseres ut bærer eit preg av felleskap og ein meir samla kultur og samhald enn det som kommuniseres ut i dag.


I februar kjøyrde Næringshagen i Ullensvang ein workshop for næringslivet kor me såg på kva tanker næring og folk har om Ullensvang og kor forbedringspotensialet for merkevara ligg. Etter denne workshopen såg me behovet for å sette opp og kjøyre bransevise workshop, dette for å sjå korleis dei ulike bransjane kan bruke merkevara inn i sin eigen marknadsføring.


Dei bransjevise workshopa vil heldas digitalt å skje i løpet av mars.


27 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
bottom of page